fbpx

4 neresnice o vsebinskem marketingu

4 neresnice o vsebinskem marketingu

Vsebinski marketing

(»Content marketing«) je že nekaj časa v porastu, veliko podjetij pa se še vedno sprašuje, ali je takšen način promocije sploh primeren za njih. In resnica je takšna, da za večino je, obstajajo pa tudi takšna podjetja za katera vsebinski marketing ni najbolj primeren.

Na spletu lahko najdemo ogromno napisanega na temo vsebinskega marketinga, kaj lahko z njim dosežemo in kaj ne. Najdemo pa lahko tudi veliko zavajajočih informacij. V tem članku zato predstavljamo 4 neresnice na temo vsebinskega marketinga, ki trenutno krožijo po spletu.

Vsebinski marketing je samo modna muha

Vsebinski marketing postaja vedno bolj popularen in ta trend se bo v prihodnosti samo še nadaljeval. Zakaj? Zato ker ljudje preprosto zahtevajo kvalitetne in resnične informacije. Zato ker se ljudje želijo pred nakupom čim bolj izobraziti. In vsebinski marketing je za podjetja odlično orodje za to, da svoje tako potencialne kot tudi obstoječe stranke čim bolj izobrazijo in jim dajo to, kar pravzaprav zahtevajo.

Vsebinski marketing predstavlja enostaven način pridobivanja novih leadov

Vsebinski marketing je odličen način za pridobivanje novih leadov in povečanje prodaje, ampak ne pričakujte čudežev takoj. Mišljenje, da sedaj ko ste končno pričeli z objavami informativnih/izobraževalnih vsebin, boste pa kar takoj pridobili ogromno število novih obiskovalcev/prodaj na vaši spletni strani, je napačno in po navadi vodi v razočaranje. Da boste pridobili kvalitetne nove leade boste morali najprej nekaj časa pripravljati zanimive vsebine ter jih objavljati na mestih, kjer se nahaja vaša ciljna populacija. In to boste morali početi konstantno, saj bodo bralci vaših vsebin želeli biti na tekočem, zato jim boste morali ponujati vedno nove in nove informacije. Predvsem poizkušajte objavljati vsebine, ki odgovarjajo na vprašanja bralcev. Vsebinski marketing je namreč dolgoročen proces, ki se pravzaprav nikoli ne konča. In potreben čas, da obiskovalca pretvorite v kupca je po navadi daljši, so pa zato tiste stranke, ki jih pridobite na takšen način bolj zveste vašemu podjetju in kot take bolj dovzetne za ponovno prodajo v prihodnje.

Objaviti vsebine na blogu je dovolj

Samo zato ker imate na spletni strani blog, v katerem objavljate vsebine, še ne pomeni, da bodo sedaj vsi na svetu vaše objave tudi prebirali. Da lahko z vsebinskim marketingom dosežete svoj cilj morate vaše vsebine objavljati na pravih mestih in jih povezati med samo. Članki v blogu se naj navezujejo eden na drugega (en klik do naslednje vsebine). Vsebujejo naj tudi povezave do neodvisnih spletnih mest, kjer lahko bralci vaše trditve tudi preverijo. Združite vsebinski marketing v ostalimi metodami oglaševanja. Kjerkoli na spletu ste že prisotni vedno poizkušajte objaviti povezavo do vašega bloga. Tako boste povečali število bralcev, dolgoročno pa tudi prodajo.

Vsi to počnejo torej moramo to početi tudi mi

Narobe. Vsebinski marketing ni primeren za vse. Na primer, javnost želite opozoriti na predstavitev vašega novega izdelka, ki bo naslednji teden na sedežu vašega podjetja. V tem primeru boste verjetno dosegli dosti boljši ROI (Return On Investment), če boste naredili PR (Public Relations) kampanjo. Samo objava na vašem blogu v tem primeru prav gotovo ne more doseči enakega učinka, vsaj ne v tako kratkem časovnem intervalu (teden dni). Lahko se poslužite tudi PPC (Pay-per-click) kampanje na Googlu itd., morda pa naredite kombinacijo vseh treh.

Če je torej cilj vašega podjetja postati vodilni igralec in se predstaviti kot dober poznavalec vašega področja, potem je vsebinski marketing za vas pravzaprav nujen. Pazite samo na to, da boste imeli jasne cilje, kaj sploh želite doseči, ter preverite, da je vsebinski marketing pravi način za to.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*