fbpx

Email dosega višjo stopnjo konverzije kot družbena omrežja

Email dosega višjo stopnjo konverzije kot družbena omrežja

Presenetljiva ugotovitev

Ko je govora o stopnji konverzije lahko mirno zatrdimo, da Email prekaša družbena omrežja. Glede na velike količine denarja, ki ga podjetja namenjajo za oglaševanje na družbenih omrežjih je presenetljiva ugotovitev, da je vpliv takšnega oglaševanja na samo prodajo pravzaprav minimalen.

Vsaj v primerjavi z rezultati, ki se jih lahko doseže z kvalitetnim Email marketingom. Email ima namreč skoraj 40 krat večjo stopnjo konverzije kot Facebook ali Twitter. Google+ sicer v raziskavo ni bil vključen, je pa za pričakovati, da dosega podobne rezultate kot ostala družbena omrežja.

Razlogi za višjo konverzijo

Ampak zakaj je tako? Pomislimo. Namen družbenih omrežij je druženje, spoznavanje novih ljudi in ohranjanje stikov z tistimi, ki jih že poznamo in konec koncev biti na tekočem, kaj se z njimi dogaja. Nikoli ni bil namen družbenih omrežij iskanje ali nakup izdelkov in storitev. Družbena omrežja so zato odlična za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke ali za širjenje mnenj o izdelkih in storitvah. So pa porazna ko je govora o konverziji. Razlog? Namen samega komunikacijskega kanala! Uporabniki ne obiskujejo družbena omrežja z namenom, da bi nekaj kupili ampak zato, da bi se zabavali, da bi ostali povezani z ljudmi, ki jim nekaj pomenijo. Z družbenimi omrežji lahko dosegamo dobro konverzijo, ampak se moramo zavedati, zakaj so uporabniki pravzaprav tam. Torej če jih zabavamo in jim ponujamo informacije, ki jih lahko delijo naprej.

Brez truda ni uspeha

Je pa res, da lahko z Email-om dosegamo bolše rezultate le, če ga znamo uporabiti na pravilen način. Če pošiljamo v dobro načrtovanih časovnih odsekih, če pošiljamo tistim, za katere imamo dovoljenje za pošiljanje in če ponudimo ogromno dodane vrednosti v zameno za nekaj prodajne vsebine.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*