fbpx

Kaj je remarketing ter kako deluje

Kaj je remarketing ter kako deluje

Kaj je remarketing ter kako deluje?

Pridobiti nove »leade« po navadi ni ravno lahko, še težje pa jih je pretvoriti v konverzije (prodaje). V kolikor imate tudi vi pri vsem tem velike težave, vam svetujemo, da poizkusite z remarketingom. Ne veste kaj je remarketing? Berite dalje…

Remarketing je strategija spletnega oglaševanja

Remarketing, poznan tudi kot »retargeting« je strategija spletnega oglaševanja, s katero želimo doseči tiste ljudi, ki so v preteklosti že obiskali našo spletno stran pa še vedno niso opravili nakupa, pustili kontaktnih podatkov itd. Skratka niso dosegli našega zadanega cilja. Do takšne situacije prihaja bodisi zato, ker jih v tistem trenutku nismo dovolj prepričali, bodisi zato, ker takrat preprosto ni bil pravi trenutek.

Da tudi takšna oblika oglaševanja je mogoča! Pripravimo lahko namreč oglase, posebej prilagojene za to specifično skupino ljudi in z enim samim ciljem. Da pretvorimo »izgubljene« obiskovalce v kupce. Remarketing oglaševanje je oglaševanje na Google Display omrežju. To pomeni, da ne oglašujemo v iskalniku Google, ampak na vseh ostalih spletnih straneh, ki so del Google Display omrežja. Ko torej naša ciljna skupina ljudi (tisti, ki so nekoč že obiskali našo spletno stran), sproščeno brska po spletu, jim mi prikazujemo naše oglase in jih tako poizkušamo ponovno prepričati, da obiščejo našo spletno stran in opravijo nakup.

Remarketing kampanje so tako kot ostali načini oglaševanja na Google-u zelo prilagodljive. Na katerih spletnih straneh bomo prikazovali oglase in na katerih morda ne, je torej povsem naša odločitev. So odličen način, da dosežemo tiste ljudi, ki so nekoč že izkazali zanimanje za naše izdelke/storitve, pa še niso opravili nakupa.

Proces je preprost in vsebuje le tri korake

  • Prvi je vnos remarketing značk (»tags«) v našo spletno stran. Značke so manjši skupek programske kode in jih lahko dobimo iz platforme Google AdWords.
  • Drugi je priprava remarketing seznama obiskovalcev. Sedaj ko so značke del naše spletne strani je čas, da pripravimo remarketing sezname. Google AdWords pa nato na podlagi značk, ki smo jih dodali na stran ve, da mora obiskovalce beležiti v sezname. To pomeni, da ko obiskovalec obišče našo stran, se njihov cookie id doda na naš remarketing seznam.
  • Tretji in zadnji pa je priprava remarketing kampanje na Google AdWords platformi.

Google ima sedaj vse potrebne podatke, da oglase prikazuje samo tistim, ki so že obiskali našo stran. Torej samo tistim, katerih cookie id se nahaja na našem remarketing seznamu. Ostalim oglasov ne bo prikazoval! Remarketing se je izkazal kot odlična izbira v trenutkih, ko želimo pritegniti in pripeljati nazaj »izgubljene« potencialne stranke.

Nasvet za večji učinek

Za konec morda samo še nekaj nasvetov, kako z remarketingom doseči največ.

  • Poskrbite, da so oglasi pripravljeni tako, da premamijo ljudi, da ponovno obiščejo vašo spletno stran.
  • Poskrbite, da so oglasi zelo relevantni za tiste, ki se jim prikazujejo. Da jim prodajajo tisto, kar tudi sami iščejo.
  • Poizkušajte povezati posamezne oglase do specifičnih podstrani vaše spletne strani. Vsak klik manj, ki ga mora nekdo opraviti, da izvede nakup namreč močno poveča možnost prodaje.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*