fbpx

Kako doseči veliko publicitete z malo denarja

Kako doseči veliko publicitete z malo denarja

Kako doseči veliko publicitete z malo denarja

Kot pravi Richard Branson, lastnik podjetja Virgin Group Ltd., katerega vrednost se danes giblje okoli 15 milijard dolarjev, ni nikakršnega zagotovila, da bo zapravljanje ogromne količine denarja za oglaševanje prineslo tudi odlične prodajne rezultate. In mi se seveda strinjamo, zato v nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov, kako se lahko podjetja izpostavijo in oglašujejo tudi z nekaj manj oglaševalskega denarja.

Spoznajte kdo ste in kaj predstavljate

Stranke ne kupujejo samo blagovne znake in njenih izdelkov, ampak se poizkušajo z njo tudi poistovetiti. Ključnega pomena je torej to, da veste kaj so temeljne vrednote vašega podjetja – da veste vaš »zakaj«, zakaj obstajate. Samo tako, lahko namreč ustvarite blagovno znamko, ki predstavlja okolje, ki mu stranke zaupajo. Cilj namreč ni poslovati z vsemi, ki potrebujejo tisto kar ponujate, cilj je poslovati z tistimi, ki mislijo enako kot vi. In to je poslovni model, ki se je izkazal kot pravilen tudi za podjetje Virgin Group Ltd. Torej vedeti kdo ste (kot podjetje) in za čem stojite vam zagotavlja, da ne trošite časa in denarja za oglaševanje, ki vas ne predstavlja v pravi luči.

Uporabljajte socialna omrežja

Ne samo, da so socialna omrežja cenejša kot alternativa, predstavljajo tudi odlično priložnost, da zgradite dober odnos z potencialnimi kupci. Ampak kako prodati na socialnih omrežjih kot sta Facebook in Twitter? Odgovor je preprost. Ne prodajati! Raje jih uporabite za to kar so namenjeni – pristno komunikacijo. Komunicirajte z sledilci, delite izkušnje in znanje in se zabavajte. Socialne omrežja so odličen vir informacij, zato spremljajte kaj pišejo o vas, kako vas vidijo in kaj si mislijo, ter se odzovite primerno. Odgovarjajte na vprašanja, razjasnite kar je nejasnega, predstavite podjetje v najboljši luči.

Izpostavite se osebno

Uporabite sebe in ne bodite preveč resni. Bodi pripravljeni tudi na to, da občasno naredite »norca« iz sebe. Če nimate denarja za oglaševanje, poizkušajte z lastnimi dejanji pritegniti pozornost javnosti. Poiščite nove in inovativne načine, da pritegnete pozornost medijev. Uporabite smeh in dobro voljo.

Uživajte

In za konec, uživajte v tistem, kar počnete. Sreča in veselje sta namreč nalezljiva. Če resnično uživate v tem kar počnete in v to tudi verjamete, bodo to opazili tudi drugi in navdušenje delili z vami.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*