fbpx

Moč dobre spletne predstavitve

Moč dobre spletne predstavitve

V spletne strani se vlaga več denarja kot v spletno oglaševanje

Živimo v dobi interneta. 2.8 milijarde ljudi je že »online« in prav vsak od njih je potencialen kupec. Ob tem dejstvu je pomembno razmisliti, kaj je orodje, s katerim lahko na spletu tiste ljudi, ki za nas, naše produkte ali storitve še slišali niso prepričamo, da postanejo naše stranke. Odgovor bi bil spletna stran!

Spletna stran je »obraz« vašega podjetja

In je spletna predstavitev vaše blagovne znamke. V mnogo primerih pa tudi prva uporabniška izkušnja potencialnega kupca z vašo blagovno znamko. Zato naj predstavlja center vaših oglaševalskih naporov. Obstaja mnogo poročil/raziskav, ki spremljajo spletne oglaševalske trende ter kako se oglaševalski denar vse bolj pomika od »offline« področij (Radio, TV, tisk) k »online« medijem (digitalni marketing). Glede na podatke objavljene na spletni strani Gartner podjetja za digitalni marketing skupaj namenjajo kar 500 milijard dolarjev letno.

Od tega je za oglaševanje na Google AdWords, Facebook, Twitter itd. namenjenih 106 milijarde dolarjev, kar 130 milijard letno pa podjetja vložijo v razvoj svojih spletnih strani. Kar pa pravzaprav niti ne preseneča. Mnogo podjetij po svetu namreč zelo malo denarja vlaga v Google AdWords. Zavedajo se, kakšno moč ima kvalitetna spletna predstavitev, zavedajo se spletnih trendov in vedo, da Google Adwords postaja vse dražji, vsebinski marketing pa vse pomembnejši. Ogromno časa, denarja in naporov zato vlagajo v razvoj modernih spletnih strani. In prav je tako. Spletna stran je, kot smo že omenili »obraz« podjetja in kot taka mora kar najbolje predstavljati bistvo podjetja ter tisto, v čemer se razlikuje od konkurence. Je tisto mesto, kamor se z oglasi vodi potencialne kupce. Google AdWords naj bo torej samo »podaljšek« spletne strani in ne obratno. Vlagati ogromno denarja v oglaševanje brez vložka v spletno stran je nesmotrno. ROI (Return On Investment) je v takšnem primeru zelo nizek saj se porabi dosti denarja za to, da se nekoga pripelje na ciljno spletno stran, ta pa potem na hitro odide k konkurenci, ker na njej ne izve tisto, po kar je prišel.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*