fbpx

Najpogostejši vzroki za slabo konverzijo

Najpogostejši vzroki za slabo konverzijo

Vzroki za slabo konverzijo na vaši spletni strani

Ali vaša spletna stran redno generira toliko potencialnih strank (leadov) kot jih pričakujete? Sprašujemo, ker smo opazili, da ima nemalo kdo težave pri odgovoru na to vprašanje. In da malo razjasnimo kako izboljšati konverzijo, smo ta teden za vas pripravili seznam najpogostejših “napak”, za katere smo ugotovili, da najbolj znižujejo konverzijo na spletni strani. Če imate torej tudi vi težave pri pretvorbi obiskovalcev v stranke, potem je ta članek namenjen prav vam.

Vzrok številka 1 – Tvorba nerodnih stavkov

Dostikrat smo opazili, da se ljudje v želji, da bi delovali bolj kompetentno, pogostokrat zatekajo k uporabi preveč »strokovnih« besed. Kar seveda ni napačno, vendar je potrebno paziti, da se jih uporablja v ravno pravšnji meri, na pravih mestih in da so smiselno umeščene v besedilo. Drugače iz njih nastanejo nerodni stavki, ki bralca zmedejo in odvrnejo od nadaljnjega branja. In ko se takšen scenarij pripeti na spletni strani, to po navadi pomeni, da obiskovalec spletno stran kaj hitro tudi zapusti. V izogib takšnim napakam vam torej svetujemo, da takrat, ko pripravljate vsebine, tvorite stavke, ki so berljivi in zapisani tako, da jih bo lahko bralec tudi hitro razumel. Obvezno pa pozornost usmerite tudi v članke kot celoto. Zapisani naj bodo tako, da bodo imeli rep in glavo in bodo nagovarjali vašo ciljno publiko. In ne pozabite, tako kot vsepovsod drugje, tudi tukaj vaja dela mojstra.

Vzrok številka 2 – Poudarjanje lastnosti namesto prednosti

Še ena pogosta napaka, ki smo jo opazili je ta, da se posveča preveč pozornosti opisovanju lastnosti produkta kot prednostim, ki jih prinaša. Ta napaka izvira iz prepričanja, da če bomo »stranki« našteli in opisali vse možne lastnosti produkta, da jih bomo s tem tudi prepričali v nakup. Kar pa je napačno mišljenje. Lastnosti so seveda pomembne, ampak tisto kar nekoga prepriča v nakup niso lastnosti, ampak so to ali prednosti, ki jih produkt prinaša, ali pa problemi, ki jih rešuje. Torej če želite izboljšati konverzijo vaše spletne strani in povečati prodajo, potem poskrbite, da boste vaše produkte predstavili tako, da bodo obiskovalci takoj vedeli, kakšen problem jih bo vaš produkt rešil, ali pa vsaj olajšal. Naredite to in vam zagotavljamo, da boste pri prodaji uspešnejši.

Vzrok številka 3 – Vprašanja ostajajo neodgovorjena

Zelo pomembno je, da spletna stran obiskovalcu nudi vse informacije, ki jih le-ta potrebuje. Preden pripravite vsebine za objavo na spletu, vam predlagamo, da si sestavite seznam, ki naj vsebuje vsa možna vprašanja, ki bi vam jih lahko zastavil potencialen kupec. Predvsem se osredotočite na vprašanja, kot so na primer »Kakšen problem mi razreši vaš produkt?« ali »Kaj pridobim, če se odločim za vaše storitve?«. Nato pripravite še jasne odgovore nanje. Sedaj imate na voljo vsebine, ki jih obiskovalci vaše spletne strani potrebujejo in pričakujejo. Vse kar morate storiti sedaj je, da jih smiselno umestite v vaši spletno stran.

Vzrok številka 4 – Slikovno gradivo ni usklajeno z ostalo vsebino

Vedeti morate, da imajo slike velik vpliv na ljudi. Obiskovalca lahko takoj prepričajo, da ste vi tisti, s katerim želi sodelovati ali pa ga takoj od tega tudi odvrnejo. In ne pozabite, da se čas, ki ga imate, da nekoga prepričate meri v sekundah. In z dobrim slikovnim gradivom lahko napravite dober vtis dosti hitreje kot z tekstovnimi vsebinami. Slike namreč takoj padejo v oči, medtem ko si je za tekst pač potrebno vzeti nekaj časa. Poskrbite torej, da je slikovno gradivo na vaši spletni strani venomer skladno z ostalimi vsebinami in usmeritvijo vašega podjetja.

Vzrok številka 5 – Šibek CTA (»Call to action« )

Ena največjih napak, ki jih lahko naredite je, da obiskovalcu ne ponudite dovolj CTA mest, ali pa da jih postavite na napačna mesta. CTA mesta morajo biti direktna, drugačna, jasna in morajo »zahtevati« nek odziv. Biti morajo razumljiva, tako da obiskovalec točno ve, kaj mora naredi, da doseže nek cilj. Prav tako morajo pri bralcu vzbuditi dovolj radovednosti, da jim sledi dalje v vašem »prodajnem« ciklu.

Vzemite si torej čas in poskrbite, da te napake ne bodo tudi del vaše spletne predstavitve. Že male vsakodnevne spremembe lahko imajo velik vpliv na stopnjo konverzije, občutno izboljšajo vaš prodajni cikel ter povečajo prihodke.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*