fbpx

Oglaševanje na mobilnih napravah

Oglaševanje na mobilnih napravah

Mobilni splet je v razcvetu.

Ne verjamete ?

Poglejmo statistiko: 56% ljudi si lasti pameten mobilni telefon. 50% vseh uporabnikov mobilnih telefonov pravi, da je le-ta njihovo primarno orodje za dostop do interneta.

V letu 2012 je bilo kar 10% vsega spletnega prometa opravljenega preko mobilnih naprav. V letu 2013 se je ta trend še podvojil in je znašal preko 20%. Skoraj 26% vseh email sporočil je bilo odprtih na mobilnih napravah, še dodatnih 10% pa na tablicah. Vse to pomeni, da svet postaja vedno bolj mobilen. Resda, so ti podatki za tujino, ampak spremembe se dogajajo izredno hitro in pri nas ni dosti drugače. Da bi ostali konkurenčni, je v tem času postalo nujno, da ne samo, da znamo pristopiti do potencialnih strank, to moramo znati početi tudi na njihovih mobilnih napravah!

Ampak kako pravilno vstopiti v svet mobilnega oglaševanja, kakšno strategijo uporabiti ?

Predstavljamo vam nekaj načinov, kako email kampanje pravilno pripraviti, da bodo imele dober učinek tudi na mobilnih napravah.

  • Uporabljajte “responsive” predloge.
  • Ne pozabite na velikost zaslona. Imejte v mislih, da je napačno oblikovan tekst lahko na mobilnih napravah težje berljiv, zato oblikujte sporočila tako, da bodo dobro vidna in berljiva tudi na manjših zaslonih.
  • Čas pošiljanja je izredno pomemben. Preučite navade prejemnikov in pošiljajte takrat, ko so najbolj aktivni. Poslana email kampanja v dopoldanskih urah bo prav verjetno imela večji učinek kot tista, poslana sredi noči.
  • Naredite »Call-to-action« gumbe vidne! Postavite jih na mesto, do katerega pridemo brez veliko premikanja.
  • Poenostavite način nakupa. Vstavljajte povezave direktno do izdelka ali storitve, ki jo prodajate. Poizkušajte pripeljati do nakupa z čim manj kliki.

 

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*