fbpx

Raziskave potrjujejo: Email je najljubši komunikacijski kanal

Raziskave potrjujejo: Email je najljubši komunikacijski kanal

Osnovno zavedanje

Da bi lahko kar najbolj učinkovito izkoristili potencial, ki ga nudi Email oglaševanje je nujno potrebno, da razumemo osnove in nato izhajamo iz njih. Email oglaševanje je lahko izredno učinkovit komunikacijski kanal, v kolikor se zavedate in upoštevate sledeče:

  • Spoštujte prejemnike. Če so se prijavili na prejemanje obvestil o izdelku ali storitvi X jim ne pošiljajte ali prodajajte storitev Y.
  • Pošiljajte samo relavantne vsebine.

Raziskave potrjujejo

Email je strankin najljubši oglaševalski kanal. Email ne samo da ni mrtev, je »number one« oglaševalski kanal z vidika dnevne uporabe, tako osebne, kot poslovne. Velike zasluge za to pa gredo enostavni uporabi, fleksibilnosti in vsestranskosti. Vsakršno natolcevanje, da Email izumira je smešno. Da se razvija, prav gotovo, da pa umira nikakor ne. Res je, da se je uporaba Emaila kot osebnega komunikacijskega kanala od leta 2008 do danes zaradi vpliva socialnih omrežij zmanjšala za približno četrtino in res je, da se je uporaba socialnih omrežij povečala za približno 20%, ampak res je tudi to, da Email še vedno ostaja trdno na mestu najljubšega komunikacijskega kanala (Email 45%, socialna omrežja 13%), tako osebno kot poslovno. Ta porast uporabe socialnih omrežij bi sicer lahko bilo za Email oglaševanje zaskrbljujoče, če ne bi bilo raziskav ki pravijo, da prejemniki ne samo, da še vedno želijo prejemati oglaševalski material (seveda tisti na katerega so se prijavili) na elektronski naslov, ta odstotek se je od leta 2008 še povečal in sicer za približno 5%. Neverjetnih 70% ljudi je namreč potrdilo, da želijo prejemati oglaševalski material prav na elektronski naslov. Je pa potrebno poudariti, da podatki veljajo za »naročen« oglaševalski material!

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*