fbpx

Osnove optimizacije za spletne brskalnike (SEO)

Osnove optimizacije za spletne brskalnike (SEO)

SEO (Search Engine Optimization)

Danes vse več dnevnih aktivnosti in interakcij opravimo na spletu, zato je vse bolj pomembno, da kot oglaševalci opustimo mišljenje, da morata biti »online« in »offline« prodajna kanala ločena in ju pričnemo jemati kot enotno/integrirano marketing rešitev, ki zaobjema oba. Čeprav so mediji kot so televizija, radio, časopis in ostali tiskani mediji še vedno pomemben del odnosa z javnostjo, pa niso več primarni viri informacij modernega potrošnika.

Le ti se, ko iščejo informacije ali pa si želijo ustvariti mnenje o nekom ali nečim, v vedno večjem številu zatekajo k spletnim virom kot so blogi, spletne strani, objave na družbenih omrežjih, itd. Ključ do uspeha je torej združitev klasičnih/tradicionalnih oglaševalskih kanalov z modernimi/spletnimi mediji v celostne PR kampanje. Takšne kampanje najbolj efektivno oblikujejo dojemanje javnosti in naredijo najmočnejši vtis na potrošnika.

V tem članku se bomo posvetili spletnim virom in navedli osnove SEO optimizacije, optimizacije za spletne brskalnike kot je recimo Google, ki je pri nas najpopularnejši. Vprašanje je torej, kaj vse morate vedeti, da lahko opravite osnovno SEO optimizacijo vaše spletne strani in tako vsaj nekoliko izboljšate pozicijo prikaza na spletnih brskalnikih, posledično pa si zagotovite večji obisk spletne strani.

Upoštevajte SEO pravila

Spletni iskalniki nagrajujejo unikatne vsebine, ki tu in tam vsebujejo tudi katero izmed vaših ključnih besed (o tem kako jih najti kasneje). Ampak pazite, da ne boste pretiravali z njimi. Prekomerna uporaba ključnih besed namreč negativno vpliva na spletne iskalnike. Google pa vas bo pravzaprav celo »kaznoval« za takšna dejanja in sicer z nižjo pozicijo na strani z zadetki. Ko boste torej naslednjič urejali vašo spletno stran, blog, članke ali objave na družbenih omrežjih imejte v mislih, da je, kar se tiče uporabe ključnih besed, manj lahko več. Pri osnovni SEO optimizaciji pa je pomembno tudi to, da vključite eno ali dve ključni besedi še v naslov posamezne strani (page title), njen meta opis ter v vse slike (parameter ALT), ki se nahajajo na strani.

Ustvarjajte kvalitetne povratne povezave

Spletni brskalniki v najvišjih zadetkih prikazujejo tiste spletne strani, za katere menijo, da vsebujejo najbolj relevantno vsebino glede na vpisani iskalni niz. Torej je zelo pomembno, da so vsebine na vaši spletni strani pripravljene tako, da so kar najbolj relevantne za vašega idealnega kupca. Da odgovarjajo na vsa pomembna vprašanja, ki jih imajo tisti, ki iščejo kar vi prodajate. Zelo pomembna pa je tudi količina kvalitetnih povezav na vašo spletno stran. To pomeni, da se URL naslov vaše spletne strani pojavi na čim večjem številu drugih uglednih spletnih mest. Google namreč to vidi kot dokaz, da je vaša spletna stran zaupanja vredna. In ker želi brskalnik svojim uporabnikom ponuditi najboljše zadetke, je to eden od pomembnejših faktorjev SEO optimizacije. Poskrbite torej, da se URL naslov vaše spletne strani pojavi na čim večjem številu zaupanja vrednih spletnih strani. To so lahko recimo vaše obstoječe stranke, blogi ali forumi, ki razpravljajo o vam sorodnih tematikah itd. Odličen način je tudi ta, da obiskovalci vaše spletne strani preko družbenih omrežij delijo povezave do vaše spletne strani. Pozabite pa na kupljene »back-link« povezave saj je Google že nekaj časa dovolj »pameten«, da takšne povezave zazna.

Izkoristite potencial Googlovih brezplačnih orodij

Google je dal povsem brezplačno na razpolago orodja, s katerimi si lahko pomagate pri izboljšavi SEO optimizacije. Najpomembnejša sta Google Keyword Planner ter Google Analytics. Keyword Planner izkoristite za pripravo ključnih besed o katerih smo govorili zgoraj, Google Analytics pa naj vam služi kot orodje za redno spremljanje dogajanja na spletni strani. Več o enem in drugem pa v katerem izmed prihodnjih člankov.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*