fbpx

Spletno nakupovanje v številkah

Spletno nakupovanje v številkah

Spletno nakupovanje v številkah

Raziskava (N=1000, Starost=18-65) kaže, da želi večina potrošnikov preden opravi spletni nakup izvedeti še, kaj o izdelku menijo tisti, ki so takšen nakup že opravili. Komentarji drugih so tako eden od odločilnih faktorjev za kar 55% vseh spletnih kupcev. Se sprašujete kaj pa ostalih 45%?

23% vseh spletnih kupcev zajetih v raziskavi meni, da komentarji drugih za njih niso pomembni, medtem ko je 22% neodločenih.

Še nekaj ključnih ugotovitev iz opravljene raziskave:

  • 28% vprašanih je dejalo, da opustijo nakup zaradi nepričakovanih stroškov dostave,
  • 23% vprašanih je dejalo, da opustijo nakup, v kolikor je za nakup potrebna registracija,
  • 54% vprašanih je dejalo, da bi se vrnili in opravili opuščeni nakup, v kolikor bi jim ponudili popust (potrošniki v starostni skupini med 18 – 24 ter 25 – 34 so še posebej dovzetnih za takšen nakup),
  • 24% vprašanih je dejalo, da so pripravljeni zapraviti več, če so potem opravičeni do brezplačne dostave.

Imate spletno trgovino in želite prodati več?

Vse kar morate storiti je, da poskrbite za čim boljšo uporabniško izkušnjo, da obiskovalcem omogočite komentiranje, da ne skrivate morebitnih dodatnih stroškov ter da spletnim kupcem omogočite pridobitev brezplačne dostave.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*