fbpx

Visok Google Bounce rate je lahko tudi dobra stvar

Visok Google Bounce rate je lahko tudi dobra stvar

Visok Google Bounce rate je lahko tudi dobra stvar

Bounce rate je pogosto eden izmed pomembnejših faktorjev znotraj Google Analytics orodja. Ampak kaj sploh je Bounce rate? Bounce rate se nanaša na % obiskovalcev, ki obiščejo spletno stran, potem pa se ne pomaknejo naprej, ampak stran zapustijo. Se pravi obiščejo samo eno stran/podstran spletne strani, jo »prebirajo« nekaj časa (Google po 30 min neha meriti čas obiska), potem pa jo zapustijo. Bounce rate torej ne pomeni samo % zelo kratkih obiskov spletne strani (nekdo obišče spletno stran in jo takoj tudi zapusti), kot mnogi menijo, ampak so to lahko tudi daljši obiski, ki pa obsegajo samo eno spletno podstran.

Kot smo že omenili je bounce rate pogosto eden pomembnejših faktorjev, saj nakazuje na to, da je določena podstran premalo interesantna za ključne obiskovalce ter da ne ponuja tistega, kar obiskovalci pričakujejo. Ko torej opazimo visok bounce rate, je čas za takojšnje ukrepanje, kajne?

Niti ne! Ali je visok bounce rate slaba stvar ali ne je namreč povsem odvisno od namena same spletne podstrani. Nekateri se sedaj verjetno sprašujete kako je lahko visok bounce rate dobra stvar.

Poglejmo primer. Imate spletno stran, ki je točno to, ena spletna stran. Ne vsebuje podstrani, nima galerije itd. Je povsem preprosta eno-stranska spletna predstavitev vas ali vašega podjetja. V tem primeru, je visok bounce rate povsem ne relevanten podatek, saj obiskovalec nima možnosti, da se pomakne naprej na katero izmed podstrani, saj te ne obstajajo. Pa čeprav ga je spletna stran pritegnila in jo je recimo »prebiral« 5min, je to še vedno bouce. V takšnem primeru, je torej visok bounce rate povsem normalna stvar in ne predstavlja razloga za skrb.

Poglejmo še en primer. Na spletni strani imate tudi blog. V njem redno objavljate zanimive prispevke in jih promovirate na družbenih omrežjih ter ostalih sorodnih spletnih mestih. In glej ga zlomka, nekateri prispevki imajo občutno večji bounce rate kot drugi. Razlog za to je prav gotovo v tem, da je ta članek pač slabši od ostalih kaj ne? Narobe! Visok bounce rate na specifičnem prispevku je namreč lahko dober pokazatelj, da so obiskovalci (bralci) v prispevku dobili vse informacije, ki so jih pričakovali/potrebovali in zato ni bilo potrebe, da še naprej raziskujejo vašo spletno stran. In to je povsem sprejemljivo in pričakovano vedenje obiskovalcev, kaj ne?

Potrebno je torej vedeti, kdaj je visok bounce rate slaba stvar in kdaj ni. Potrebno pa je poznati tudi razliko med Bounce rate in Exit rate. Podjetja ju namreč pogosto pomešajo med sabo, kar privede do slabih odločitev. Več o tem kaj je Exit rate pa v enem izmed naslednjih prispevkov.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*