fbpx

Vsebinski marketing: poslednja meja spletne nadvlade

Vsebinski marketing: poslednja meja spletne nadvlade

Statistika, ki preseneča

Ko smo pred dnevi brskali po spletu smo naleteli na zanimiv članek na temo vsebinskega marketinga. Pravil je nekako takole. Glede na zadnje poročilo, ki ga je izdal CMI (Content Marketing Institute), naj bi bilo kar 96% Avstralskih oglaševalcev vključeno v tako imenovan vsebinski marketing. Kar 61% pa jih načrtuje, da bodo sredstva, ki jih namenjajo za to v naslednjih 12 mesecih še povečevali.

 

 

Ob tem se nam je porodilo vprašanje, zakaj je vsebinski marketing postal tako pomemben in ali bodo vložena sredstva resnično tudi pripomogla k bodoči prevladi na spletu? In odgovor je povsem kratek. Seveda. Pa poglejmo zakaj.

Spletni marketing danes

Spletni marketing, kot ga poznamo danes, temelji na plačljivih oglasih. Trenutno je takšen način še vzdržen in omogoča oglaševanje po zmerni ceni. Ampak to postaja vse težje saj se oglaševalci bojujejo za ključne besede, ki so najbolj relevantne za njihov posel. Konkurenca postaja na vseh področjih/industrijah vse močnejša, posledično pa je vse težje zakupiti relevantne ključne besede po zmerni ceni. Takšno tekmovanje vodi do točke, ko bo spletno oglaševanje postalo praktično nevzdržno. Prednosti dobro načrtovanih spletnih oglaševalskih kampanj so nesporne, ampak cena, ki jo za to plačujemo postaja previsoka in v kolikor tekmujemo z ostalimi oglaševalci v industrijah kot so finance, zavarovanja, turizem in podobno, je lahko povsem normalno, da je cena, ki jo moramo plačati za posamezni klik, med 5 in 10 EUR. Poleg tega pa takšno oglaševanje ne doda nobene vrednosti k SEO (Search Engine Optimization) optimizaciji.

Spletni marketing jutri

In zakaj je to narobe? Poglejmo kakšna bo prihodnost spletnih brskalnikov. Google je 26 septembra 2013 predstavil »Hummingbird«, novost, ki je ime dobila po kolibrijih, saj predstavljajo hitrost in natančnost. Google Hummingbird je nastal z namenom, da spremeni iskalnik, kot ga poznamo danes in bo močno vplival na približno 90% iskanj po vsem svetu. V tradicionalnem Google iskalniku je bil ključ za uspeh v ujemanju iskalnega niza z domeno (URL) ali naslovom spletne strani. V tem obdobju je bilo ključno imeti dobro premišljeno domeno. Hummingbird pa je zasnovan tako, da podrobno razišče tudi vsebino spletne strani, ter tako poda bolj relevantne zadetke. Na primer, če ste v preteklosti v Google iskalnik vpisali »B2B marketing« ste po vsej verjetnosti v prvih zadetkih dobili spletne strani, ki so v svojih domenah imeli eno ali pa kar obe iskani besedi. Google Hummingird uvaja drugačen koncept, saj v zgornjem primeru v prvih zadetkih ne bo prikazal strani, katerih URL se najbolje ujema z iskalnimi besedami, ampak tiste strani, ki imajo tako na spletni strani, kot tudi na socialnih omrežjih več informacij/vsebin, ki se ujemajo z iskalnim nizom. Tako bo iskalec dobil dosti bolj relevantne zadetke.

Sklep

Z uvedbo Google Hummingbird-a bo torej največji vpliv na iskalnike imela unikatna vsebina, ki sproža velik odziv (klike) pri bralcih. Še vedno pa bodo pomembni organski povratni linki in previdno izbrane ključne besede. Google Hummingbird bo izboljšal še glasovno iskanje na mobilnih napravah, napredek pa bo viden tudi pri dopolnjevanju iskalnih fraz. Vsi vemo, da ob vnosu iskalnega niza Google poizkuša ugotoviti, kaj želimo vpisati in nam podaja najbolj popularne besedne zveze. Google Hummingbird bo prinesel izboljšave tudi na tem področju.

Google se torej razvija v smeri inteligentnega spletnega brskalnika, ki bo v prihodnosti sposoben podajati odgovore na vprašanja, za to pa bo potreboval kvalitetne vsebine. In tisti, ki bodo to na svoji spletni strani ponudili, bodo v veliki prednosti.

 

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*